piątek, 21 lutego 2014

Liebster Awards

„Nominacja do Liebster Award jest otrzymywana od innego blogera w ramach uznania za „dobrze wykonaną robotę”. Jest przyznawana dla blogów o mniejszej liczbie obserwatorów, więc daje możliwość ich rozpowszechnienia. Po odebraniu nagrody należy odpowiedzieć na 11 pytań otrzymanych od osoby, która Cię nominowała. Następnie Ty nominujesz 11 osób (informujesz ich o tym) oraz zadajesz im 11 pytań. Nie wolno nominować bloga, który Cię nominował.”
Mnie nominowała Haley http://story-by-sophie.blogspot.com/



Pytania Haley:




1. Co skłoniło Cię do zaczęcia prowadzenia bloga?


ODP. Uwielbiam pisać i nie widzę swojego życia bez robienia tego. Postanowiłam podzielić się moją pasją z innymi. I tak powstał mój pierwszy POWAŻNY blog- czyli właśnie ten. Dziękuje wam, że czytacie te wypociny!



2.Ulubiony film?


Chyba nie mam jednego ulubionego filmu. Ale uwielbiam Igrzyska Śmierci, Harr'ego Pottera i Cyber Bully.



3.Jesteś od czegoś uzależniona?


Taaak od pisania, słuchania muzyki i od czekolady o_O



4.Gdyby dzisiaj był ostatni dzień twojego życia - co byś zrobiła?


Powiedziałabym chłopakowi w którym jestem zakochana co do niego czuję.

5.Ulubiony zespół/wykonawca ?
Ed Sheeran <3

6.Masz najlepszego przyjaciela?
Jeszcze kilka miesięcy temu nie miałam... Teraz mam wspaniałą przyjaciółkę, którą pozdrawiam chociaż i tak wiem, że tego nie przeczyta :C

7.Gdy można było zostać zwierzęciem, jakim byś została?
Cenię sobie wolność i swobodę. Byłabym lwem albo papugą :P

8.Ulubiony kolor?
Hmmmm... Uwielbiam wszystkie kolory oprócz różowego.Ale gdybym miała wybrać jeden to chyba złoty xD

9.Dlaczego masz akurat taką nazwę na bloggerze?
Ponieważ inspiruje mnie miłość do chłopaka i tak naprawdę to dzięki niemu potrafię oddać aż tak dokładnie uczucia. Dzięki P.W!

10.Ulubione słowo dzieciństwa?
Mogę wydawać się dziwna , ale to było ZOOOOMBIE!!!!!!! ( Zryta psychika od dzieciństwa)

11.Ulubiona marka samochodu.
Porsche <3

Ja nominuje( najtrudniejsza część!):
1. Chizu Chan Yaoi Stories
2. Klaudia Razem przez wszystko (chociaż nie jestem fanką JB :C Przepraszam! )
3. Omegon Alpharius Austeria " Natura Rerum"
6. Teabunny Śmiertelna Myśl
7. Kajina J. Nieodkryta kraina
8. 1605marysia Lux Enim
10. Elfik Elen W Kręgu Tajemnic

Moje pytania:
1. Którą postacią z blogów, które czytasz najbardziej oddaje twój charakter?
2. Co inspiruje cię do pisania?
3. Czemu akurat taki , a nie inny temat bloga?
4.Najśmieszniejszy tekst jakikolwiek przeczytałeś/ałaś / usłyszałeś/łaś
5.Jaki jest twój największy lęk?
6. Co skłoniło cię do pisania?
7.Czy niektóre sytuacje o których piszesz w swoich opowiadaniach dotyczą Ciebie?
8. Czy utożsamiasz się ze swoimi postaciami?
9. Najwspanialsze wspomnienie w twoim życiu to?
10. Czy wyobrażasz sobie świat bez muzyki?
11.Jak reagujesz na hejterów?

Dziękuje za nominację ! Cieszę się, że komuś podobają się moje wypociny! <3

3 komentarze: